h1

Historiske bilder II

mandag 1. desember 2008

Jeg forespurte Bergen museum om det var mulig å bestille bildene jeg fant i forrige uke. Fikk følgende svar fra en arkivar i dag:

Så spennande å finne barndomsbilder av mor si i fotoportalen! Eg kan seie litt om bakgrunnen for desse bilda. Det hadde nemleg kome melding til Historisk museum i Bergen (som det heitte på den tida) frå grunneigar Lars Urheim på Urde om at han under grunngraving til ei ny stove hadde funne mange heller. Urheim var usikker på om dette kunne vere ei grav, og ville derfor at museet skulle undersøke saka. Arkeolog Per Fett reiste til Urde 2. juni 1955 og grov litt under hellene, men det viste seg at det mest sannsynleg var heller som i si tid hadde rasa ned skråninga. Det ligg ein rapport om dette i vårt arkiv, med bilder frå synfaringa. Det er dei bilda du ser i fotoportalen. Bilda av ungane på Urde er ikkje lagt inn i rapporten, dei vart sikkert fotograferte fordi dei var eit så fint motiv!

Når det gjeld opplysningar om billedformat og prisar får du tilbakemelding frå vår fotoavdeling.

Det var jo utrolig stilig at jeg fikk et svar som var mer utfyllende enn det jeg spurte etter.
Lars Urheim (1913—1986) var min morfar. Han er såvidt synlig på det ene bildet, og jeg er også ganske sikker på at jeg ser bena til min mormor på et av  de andre bildene.

Da forstår jeg jo også bedre hvorfor bildene som ikke var av mamma & co, bare var av stein…

Legg igjen en kommentar

