h1

«You have won»

mandag 19. januar 2009

Jeg hoppet jo ikke akkurat i taket da jeg fikk en e-post i dag med tema «You have Won». Jeg har jo fått en del meldinger om millionpremier i spanske lotterier, for å si det sånn. Men da jeg så hvem som var avsender måtte jeg revurdere førsteinntrykket og åpne e-posten likevel. Kunne det virkelig være sant?

I en god stund nå (et par år?) har jeg nemlig klikket meg inn på MacZot så godt som hver dag. I tillegg til daglige tilbud på diverse Mac-programmer (små og store – nødvendige og mindre nødvendige), trekker de hver dag ut én vinner som får dagens program gratis.

I dag vant jeg 😀

Jeg har alltid tenkt med meg selv at du kan være sikker på at hvis jeg vinner en dag (noe som sikkert ikke kommer til å skje uansett), så er det et eller annet drittprogram.

mutlisiteVel jeg har kanskje ikke så veldig mye bruk for Multisite for iWeb akkurat nå, men om det er et drittprogram får vel tiden vise. Programmet dekker i alle fall et behov som har vært savnet i iWeb (’08), nemlig muligheten til å jobbe samtidig med flere siter uavhengig av hverandre.

Jeg har ikke brukt iWeb så mye, mest fordi jeg ikke har så mye frihet som jeg kunne tenke meg. Jeg liker å ha tilgang til kildekoden…

Nå har jo selvfølgelig Apple nettopp kommet med iWeb ’09, så dette Multisite-programmet er kanskje utdatert allerede. Men dem som selger Multisite sier i alle fall at en fremtidig oppgradering, for å være kompatibel med iWeb ’09, ikke skal koste noe.

Så da er det vel bare å vente å se…

Legg igjen en kommentar

