h1

Lille «Ludde» foreviget av Sesam

mandag 30. mars 2009

Var inne på Sesams karttjeneste her om dagen for å sjekke noe på Lade. Da jeg oppdaget at de også hadde bilder på gateplan, måtte jeg selvfølgelig sjekke hva som stod foran bygget der jeg jobber. Og, jada. Der stod den, «Ludde», bilen min🙂

Lille «Ludde» foreviget på nett

Klikk for større bilde

Ved siden av den lille grønne står også bilene til kolega Tobias og Sverre. Gratulerer😉

På parkeringsplassen hjemme var det ikke så mye spennende å se.

Den er ganske ny denne «gatebilde»-funksjonen, og jeg Trondheim har nettopp kom med på dette kartet.

I dag melder dog diverse medier at Sesam gir opp, sier opp folk og gir alt til Finn.no. Så får vi se hvordan det går med karttjenesten, som faktisk er ganske bra, i fremtiden.

Legg igjen en kommentar

