h1

Én av en million…. kanskje

torsdag 25. juni 2009

jpa_giraffeSå har jeg også gitt mitt lille bidrag til tidenes mest kjepphøye påstand, som resulterte i et veddemål: En fyr har påstått at Internett er så fantastisk at han skal kunne skaffe én million håndtegnede giraffer på to år.

Så langt har det kommet inn 4372 tegninger, så han er jo på vei, men statistisk sett må han nok få opp farten hvis han skal klare å skaffe de restrerende 995672 giraffene på 554 dager!

Men en såpass sprø idé kan man jo ikke la passere uten å henge seg på. Så en ettermiddag da jeg var ferdig med dagens arbeid, fant jeg fram papir, penn og blyant, dro noen kjappe streker, tok bilde med mobilkamera, og sendte inn. Resultatet ser du til høyre og på nettsida til onemilliongiraffes.com.

Får jeg (h)ånden over meg, sender jeg kanskje inn flere. For én ting er i alle fall sikkert: han trenger de han kan få!

Har du tegnet og sendt inn?
Legg inn link til ditt bidrag i kommentarfeltet!

One comment

  1. Her er min lett kubistiske: http://www.olahelland.net/giraffes/?id=4494

    🙂



Legg igjen en kommentar

