h1

Drittføggel

tirsdag 30. juni 2009

Etter en varm dag på jobb, så jeg fram til å sette meg inn i en enda varmere bil og kjøre hjem til et varmt hus. Men stakkars Ludde hadde fått seg en omgang av de sjeldne.

Nedgriset Ludde (klikk for større versjon)

Synet som møtte meg i dag. (klikk for større versjon)

De to bilene som stod ved siden av var helt – og da mener jeg helt fullstendig – uberørte, men stakkars Ludde var nedgriset av fuglebæsj. En og annen «dæsj» hender det jo alltid at man må tørke av innimellom, men så ille som dette tror jeg ikke at jeg har sett det før.

Hele taket, hele frontruta og hele panseret. Bildet yter ikke virkeligheten rettferdighet. Dette var MYE verre! Måsene hylte og flakset over meg, så jeg var egentlig litt redd for å bli bombet selv der jeg stod og foreviget det hele. Men heldigvis berget jeg.

Det var bare å stoppe på nærmeste bensinstasjon (heldigvis bare 50 meter unna) og vaske/tørke av dritten.

Fysjameg. Stakkars Ludde.

2 kommentarer

  1. Den så en smule nedbombet ut allerede da jeg kom tilbake fra turen til Melhus… Hadde tenkt å nevne det når jeg kom inn, men da var selvsagt alle tanker om «Ludde» borte allerede.


    • Du er tilgitt 🙂



Legg igjen en kommentar

