h1

Forsnakkelsen

lørdag 19. juni 2010

Jeg var på butikken her en dag. Skal ikke si hvor, men det var en butikk i Trøndelag.

Det var litt sent på dagen så det var ikke så mange kunder. To kasser var betjente av to unge menn, og mellom de to kassene stod en tredje kar og snakket med de to kassaguttene.

Jeg gikk til den ene kassa, varene ble «blippet» i gjennom, og jeg betalte med kort.

Jeg lurer på hva de tre guttene egentlig stod og snakket om før jeg kom, for da kortet mitt var blitt belastet, spør han i kassa meg: «Klito… eh… kvittering?»

Det er selvfølgelig mulig at jeg hørte feil, men etter reaksjonen å dømme (han virket tydelig flau), så tror jeg sannsynligheten er stor for at jeg hørte rett. Og idet jeg var på vei ut, så jeg at han snudde seg mot kompisene og sa et eller annet som brakte fram en god, litt rå latter.

Hehe🙂

ps. om du som sa dette mot formodning skulle finne denne bloggen,
og jeg hørte feil, så beklager jeg.

Legg igjen en kommentar

